tired today!

Hejhopp!
Har inte bloggat så mkt för det varit fullt upp! I onsdags så åkte ju jag och johanna hem till Jennie, och sov över där tillsammans med Emelie. Skitkul hade vi! Vi flumma hela natten, och blev tysta runt 6.
Haaha, sen vaknade alla runt tolv, och sen träffade vi Martin & Felix som går i Johannas klass, hehe!
Men dom var väldigt osociala så vi drog hem.
Min systemkamera hängde ju såklart med överallt, så det blev mkt fotande, det kommer upp här på bloggen så fort dom flesta bilderna är lite redigerade. Haha!^^

Idag har jag städat m.m. och träffade danne & martin en sväng också, hihi.
Nu ligger jag med i sängen med datorn och chattar med min saknade Johanna, som är i göteborg.
2 dar utan henne funkar helt enkelt inte!
Imorn blir det att träffa henne och antagligen sova över när hon kommit hem!
Wooho längtar redan!

Nu blev det lite långt här.. Hehe, anyway, nu ska jag checka film.

GLAD PÅSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0