11 juni 2010 - SOMMARLOV!

Jag lever!
Ska börja blogga nu igen. Nu är det ju äntligen sommarlov!
Då har man ju tid med bloggandet, dock är det ju SOMMAR så kommer ju vara ute mkt.
Kan ju blogga när det är dåligt väder, typ som nu. Hihi.

Igår var det skolavslutning..Önskar att jag fick gå i min klass hela livet.
Jag vill verkligen inte skiljas ifrån dom, och börja i 7an. I en helt ny klass.
Tajtare klass än våran finns inte. Alla betyder så sjukt mycket, allihopa!
Vi har gått igenom allt tillsammans, gråtit tillsammans, skrattat tillsammans! Stöttat och tröstat varandra. Det är vänner jag aldrig kommer glömma!
Alla grät igår..jag kommer sakna dom så sjukt mycket! Men nu ska jag inte prata mer om det..innan jag börjar gråta igen..
Nu ska jag iallafall träffade älskade Cornelia och Johanna.

Ni får ha det så bra, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0