Sorry.

Varit off från bloggen, det har hänt rätt så mycket, privat, och sånt. Så har inte orkat bloggat.
Sen skolan också, den tar kål på en! But.. that's life.

Anyway, har varit hemma från skolan i 2 dagar. Ont i huvudet, och känt mig lite hängig.
Men nu mår jag bättre, så jag går till skolan på torsdag för imorgon är det studiedag, härligt!

Nu sitter jag och diggar lite musik, och slappar.
Har lekt lite med min älskling(kameran) idag. Haha, längesen! ^^

Blir att sitta här, sen sängen, puss!

P.s. Ska bli bättre på att blogga!

Kommentarer
Postat av: Corneliaa

Puss, maliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnn:*

2010-03-16 @ 21:45:14
URL: http://cornelialindstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0