Stan med dom bästa!

Det blev till stan med Johanna, Felicia och Corneliaa. Riktigt kul!
Vi lånade böcker på bibblan & käkade lite på mc donalds. Helt enkelt en lyckad dag! (:
Vi kom hem från stan runt sex, sen så drog jag och Johanna hem till henne, vi käka lite chips och chillade.
Sen drog jag hem runt halv åtta och nu sitter jag och chillar lite framför datorn.

Imorn är det skola igen, har verkligen ingen lust för skola. Men man måste ju.
Hur ska man annars klara sig i framtiden liksom..? :o Så det blir duscha sen sängen för mig!

Anyway, ha det bra. LOVE*



Jag och johanna på bussen.. ingen aning om vad vi gör? Haha.
Btw. Snodde bilden från Felicias blogg.

http://feliciacarlqvist.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0