HEMMAAAAAAA

från Jennie nu! :) Åkte till henne igår, vi hade det trevligt och pratade massor. Vi somnade runt tre ungefär, Jennie somnade lite innan mig..haha intressant.
Sen väckte hon mig vid tolv genom att nypa mig i armen :( Haha! Då åt vi frukost och gjorde oss klara, sen vid fyra någonting åkte vi hem till mig och lämnade mina grejer, sen gick vi till Martin, och så gick vi tre till marieberg. Fick också hälsa på hans hundar som är så små, My är en liten chiuaua(stavning?) valp, haha riktigt söt var hon! Busig som tusan.

Sen kom jag hem nu för ungefär 1 timme sen och har ätit hembakt pizza! Mamma vill att jag ska klippa färdigt gräset som hon börjat på så får väl ta och göra det nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0