FÖRSTA DECEMBER

NU ÄR DET BARA 24 DAGAR KVAR TILL JULAFTON!
Jag älskar julen, den är så himla mysig♥

Teknikdagen var faktiskt riktigt rolig! Var med Sofi hela teknik dagen, vi var på 3 olika stationer, först byggde vi en solcellsbil, den funkade, var lite vinglig bara, haha. Sen designa vi våran egna klocka, fast min gick sönder lite på vägen hem :( sen i slutet av dagen så fick vi leka lite med lego robotar, det var skoj, sen fick man cola, yummie!

Efter skolan så åkte jag och Jennie till marieberg, vi letade julklappar fast det gick inge bra..Vi passade på att få massage i massagestolar också, haha, den vibrera som tusan!

Dagen har varit superbra. Sofi fyller år idag också, GRATTIS UNDERBARA SOFI! Du är grym, fjortis.

 JAG OCH FINA SOFI♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0