JUUUUULLOOOOV!

YEEES! Nu kan livet börja, äntligen fri från skolan :D
Haha, nu ska jag verkligen vila ut så jag kan kötta på när skolan börjar igen!

Dagen har varit riktigt bra faktiskt, jag hade sovmorgon till 10.00 och det började med KLASSKAMPEN, man fick en lista på grejer man skulle hämta, t.ex 10 tröjor, en kläddjulgran, 15 matslevar, osv..och man fick poäng för varje grej man lyckades hämta. Hittar man inte dom grejer på skolan så fick man åka hem och hämta eller strunta i det, det var riktigt kul! Våran klass vann inte, men vi var ändå grymmaaa. Sen så var det lunch, modevisning och talangen och sen fick vi våra betyg! Jag är faktiskt nöjd särskilt över att jag inte fick ig i något, höhö

Men nu startar jag jullovet med att dunka musik och äta gröt, LIVET!


Kommentarer
Postat av: felicia

2011-12-21 @ 22:55:29
URL: http://felic
Postat av: felicia

oj glömde skriva kommentaren på första komentaren...

hihi vad söt du är malleee!!<3

2011-12-21 @ 22:56:38
URL: http://feliciacarlqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0