CHOKLADBOLL

Hej på er!
Är hemma från Jennie nu, eller har varit det ett tag nu.
Dom kom och hämtade mig igår vid halv sex, dom blev försenade så det blev inget att gå på stan,
så vi hämta biljetterna gick och köpte godis sen såg vi filmen!

Den var jättebra, rolig var den verkligen!
Sen blev vi hämtade vid halv 9, åkte hem var ute och gick och hade skoj och pratade massor!
Vi gick och la oss vid fyra eller något, myys!
Sen vaknade vi, gjorde oss iordning och sen drog vi till marieberg, mihi.

Vi föll för en tröja som både hon och jag köpte, sen köpte jag ett par solbrillor också. VISAR BILD SEN! Orkar inte nu...Sen köpte vi en mega chokladboll också, riiiktigt gott!
Jaaaaao...sen så träffade vi Crille en stund, sen hem till henne igen och
då kom mamma och hämta miiiiiiig, men riktigt kul har vi haft!

Har nyss varit ute och rensat lite ogräs i våran gång..haha, hade tråkigt så jaa..
Duktig jag ääääääär.

Nu ska jag väl duscha snart sen nörda tv eller något.

Hoppas ni har haft en bra dag för det har jag haft! Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0