INGEN PLATTÅNG

Wäää! Fick ingen plattång :(
Ska få det imorgon istället för vi hittade ingen bra..
Jag har varit i kumla och hallsberg idag i 2 affärer som har lite olika grejer,
ljus och sånt, med min mamma och syster. Hittade ingenting..
Sen har jag också hjälpt min bror klippa gräset, wiie..
Det är det jag gjort idag. Men imorgon händer det grejer!

Då ska jag och Jennie gå på stan, sen blir det bio och se Brides Maids, sen sover jag över hos henne! :)
Det blir skooj! Kommer antagligen ta med kameran, då får ni se bilderna vi tagit när jag kommit hem, woopwoop!

Nu ska jag bara ta det lugnt och äta något, sen sova.

Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: beciell

den måste jag också se sen :) tyckte du den var bra?

2011-07-25 @ 23:46:56
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0