MIN VOVVE

Hejsan svejsan!

Idag har jag inte gjort så mycket igen, var och handlade lite med mamma förut,
sen har jag städat mitt rum lite igen och så, var på marieberg med mamma och då köpte jag ett par korta mjukis shorts,
som är skönt att ha inne, på bik bok för 49kr och ett linne på cubus för 19!kr.
Älskaaaaar sommarlov, man kan bara slappa hela dagarna.
Fast vädret suger, det känns inte precis som sommar, men men!

För en stund sen var jag ute och gick med min fina vovve Rambo,
och när jag kom hem lekte jag lite med honom och tog lite bilder!

Nu ska jag nörda lite här sen kl 21.00 börjar Extreme movie på kanal 11 som jag ska se,
lite american pie style. Tror jag har sett den förr, men vet inte.
Amerikansk komedi är det iallafall! Det blir skoj.

Ha en mysig fredagskväll♥



Rambo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0