MYS

Skrev aldrig något mer igår, hade ingen lust..
Jag och min bror åkte till en pizzeria och käkade pizza, efteråt så gick vi in till mamma där hon jobbar för pizzerian ligger precis där, hälsade på lite, sen cyklade vi hem.
När jag kom hem gjorde jag inte så mycket..Men sen hade jag så tråkigt så då åkte jag hem till min syster..
Då var jag där och mös framför tvn med hennes söta katter.

Kom hem för en timme sen ungefär för hon skulle jobba och har inte lyckats somna om då tänkte jag blogga istället..hihi. Men senare så ska jag och min bror gå på bio och se Harry Potter och dödsrelikerna del 2.
Nu är det slutet på allt och det är riktigt spännande att se hur det går.

Bloggar senare eller ikväll, bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0