Jennie Bergkvist<3Malin Hall

Vi har känt varandra i snart 9 år, vi träffades i lekis och har så sjukt mycket minnen tillsammans.
Jag svek dig, och många andra, och det ångrar jag så grymt mycket.
Vill bara ta tillbaka allt, men det går inte, jag kommer alltid få leva med det.
Allt det är oförlåtligt, men du gav mig en ny chans och jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig..
Du bryr dig alltid om alla, oavsett vad dom gjort mot dig, du vill alltid att alla ska må bra.
Jag vill alltid finnas där för dig, få dig må bra, som du får mig att göra.
Jag vill dela fler minnen med dig, flera år framåt, föralltid.
Vi har skrattat så otroligt mycket, en bättre vän än du kommer jag aldrig kunna hitta.
Du är en så sjukt bra vän, och jag vill aldrig förlora dig igen.
Jag kan vara mig själv med dig och har alltid så otroligt kul med dig.
Vi har bråkat många gånger, tillochmed när vi var pyttesmå, men vi har alltid klarat oss igenom det.
Och det är jag glad över..För jag vet ärligt talat inte vad jag skulle göra utan dig,
du är en grymt bra person, fuck dom som inte gillar dig, för du är bäst.

i love u, världens bästa vän






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0