LEAVE ME ALONE

Hej! Jag ber om ursäkt för att det ser förfärligt ut på bloggen, jag tänkte fixa om den iförregår men jag orkade inte, och igår gjorde jag massor med läxor så hann inte blogga. Jag ska fixa till det när jag har tid!

Dagen har varit rätt så okej, på idrotten så dansade vi hiphop, det var roligt! Och imorgon är det dans i elevensval och nu kan jag äntligen vara med eftersom jag inte har ont i ryggen längre, woho jag är ung igen! Haha.
Jag ska lära mig dansa "affrodans" som dom har börjat med nu. Det blir nog skoj!

Nu ska jag fixa mitt rum lite, blog ya later.


Kommentarer
Postat av: ida

BÄSTA BILDEN MALLE. BE STRONG!<3<3<3<3 bra att du inte har ont i ryggen. det måste vara tack vare alla mina massager jag gett dig ;)

2011-11-24 @ 18:41:27
URL: http://idariverman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0