10 sanningar om mig

1. Jag älskar romantiska komedi filmer

2. Jag är vegetarian, kan äta kyckling och fisk men äter helst vegetariskt.

3. Jag älskar choklad

4. Jag har gjort mycket dumt i mitt liv som jag ångrar mer än allt

5. Jag älskar att läsa böcker

6. Jag har lätt att börja gråta till sorgliga filmer, om jag inte biter ihop kan jag böla sönder

7. Jag önskar att livet var som i filmer

8. Jag är inne på facebook 24/7

9. Jag älskar Tumblr för att allt där beskriver perfekt hur jag känner

10. Jag saknar mariebergsskolan, för våran klass var bäst

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2011-10-03 @ 17:36:03
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0