SHOPPING KVÄLL!

Tja! Skolan gick bra idag, fick tillbaka SO-provet och det gick jättebra! Är nöjd med resultaten och fick som vanligt bättre resultat än vad jag väntat mig. Haha. Imorgon ska jag redovisa i spanskan, wish me luck!..
Men det går säkert bra ;)
Snart ska jag pallra mig ner till marieberg köpcentrum, det är shopping kväll, det betyder att det är öppet till kl 22.00 idag och så tror jag det är mycket rea också! Det blir shopping med Sofi och Jennie, riktigt skoj!

Ha en superbra kväll för det ska jag ha! Puss

Bjuder på en bild på mig, Jennie och Sofi, riktiga hetingar!....

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: varsågod! =)

2011-10-06 @ 23:46:02
URL: http://adaras.se
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det och ta del av mina 1200 läsare :)

2011-10-07 @ 13:44:22
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0