SORRY

Har uppdaterat jättedåligt på bloggen, men jag hade fullt upp med läxor hela dagen igår, så hann inte uppdatera.
Nu är det ÄNTLIGEN lov!!! Så himla skönt, jag är så otroligt trött på skolan just nu.
Ska vara bättre på att blogga under höstlovet!

Well, efter skolan så åkte jag med Jennie till marieberg och handlade massor med godis och chips, sen åkte vi hem till mig och satt lite vid datorn, tv och kolla film. Hon fick äntligen se Paranormal Activity som hon velat se, var tredje gången jag såg den nu, men den är ändå lika läskig!! Usch. Sen kollade vi idol sen skulle hon hem.
Det var jättetrevligt och vi hade skoj som alltid!

Nu sitter jag och kollar på idol eftersnack och kollar runt lite på datorn, hihi.
Hoppas ni har en haft en jättebra fredag! Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0