baby, baby, baby, oh

haha har en gammal justin bieber låt i huvudet, varför, varför?????????
kom hem för en stund sen från min systerrrrrrrrrrrrrrr, sov till typ halv fyra..men har varit vaken i några timmar mellan det, haha, just nu sitter jag och äter, sen ska jag duscha och fixa mig sen halv åtta-åtta någon gång så kommer Ida och hämtar mig och så drar vi på bio och ser jag saknar dig!
Det ska bli riktigt skoj, eller ja, antar att jag kommer börja gråta till den dära filmen, den verkar riktigt sorglig och jag är svag för sorgliga filmer..Jajaaaaa, har ätit upp nu hihi och ska kasta mig in i duschen, ja bokstavligen KASTA in...haha nej, där var jag lite rolig.


 
puss och kram från en normal Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0