PLUGGELILUGG

Tjabba tjena hallå vi säger sååååååååååååååååå!

Idag var det faktiskt riktigt kul i skolan, särskilt spanskan haha, min lärare var sjuk och sen på lunchrasten så åkte alla tjejerna i klassen och käkade pizza på adolfsbergspizzeria och åkte hem till Saga och chillade lite framför tvn..haha det var för vi hade en och en halvtimmes lång rast, det var riktigt skojigt!
Sista lektionen joggade vi, jag och Jennie kom försent för vi hittade inte till den skogen vi skulle till..haha lyckat, men det gick bra och det var riktigt naaaaaajs. Efter det böt vi om och så sen åkte jag Jennie och Sofi till stan och flummade runt där! Haha, riktigt härlig dag!

Sen har jag och dom andra tjejerna som gick i min klass i 6an bestämt att vi ska träffa våran gamla lärare Ina någon dag! Hihi.l Imorgon efter skolan ska jag ta hem massa arbeten och plugga sönder.
Sen på lördag kanske jag ska på bio och se Jag saknar dig med Jennie! Men det får vi se, känner att allt flyter på riktigt bra nu, förutom att jag har tappat min cykelnyckel..aja, sånt är livet. Puss&kram!


Jag saknar dig - trailern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0