SKYPARN CRILLE

Tjena tjena! Idag var man på stan med Ida och det var riktigt skoj! Alltid lika trevligt att vara med dig min lille korv! Vi lånade böcker på bibloteket, jag lånade 4 st, så nu blir det att läsa mycket! Hihiii, sen när vi var påväg till bussen så kom 23:an bakom oss till busshållplatsen vi skulle till, så vi fick springa en bit, haha men bussen väntade på oss som tur var! Men iaf, skoldagen gick riktigt bra, har SO prov på fredag och spanska prov på onsdag, inte kul! Tror inte det kommer gå så bra på SO:n för jag suger på det..Spanskan kommer nog gå bättre. Ska sätta mig och plugga med SO:n nu så det blir klart, sen sova, har blivit ännu mer förkyld nu, jättetäppt i näsan och hostig, jaja måste gå till skolan så jag inte kommer efter!

Blev mycket text nu, så ska inte skriva mer. Nu blir det plugg, HEJS SVEJS! 
Vi hängde med våran polare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0