SO PROV!

Hola
Skoldagen gick bra, som jag tycker det gör varje dag nuförtiden, så himla chill! Satt och snackade med Sofi, Sofia och Jennie hela SO lektionen för våran sköna lärare är ju bäst! Hade PLEM idag också så slutade halv tolv ungefär, och sista lektionen var gympa och jag och JENNIE var inte med så då passa vi bara en boll till varann, hihi. Sen efter skolan så följde Jennie med mig hem, vi hämta lite grejer sen drog vi till stan och chilla där, jag lånade ännu en bok, BOKNÖRDEN MALLE HÄR ASSÅ!

Nejmen..nu ska jag sluta skriva så mycket..Har ju SO prov imorgon och tog en paus nu från övandet, kommer nog faktiskt gå bra imorgon ändå..rätt så enkla grejer, fast jag ska väl inte säga något..HAHA, kommer väl få hjärnsläpp imorgon som jag alltid får på prov, HATAR DET! MYCKET TEXT NU och jag ska fortsätta öva och sen sooova, CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0