Svar på frågestund!

iiida:
hur blev du så awesome?
Därför jag har en awesome vän som du<3
gillar du att plocka upp hundbajs?
 Jag älskar't!
vad heter dina katter?
Busan och Pettson!
hur många naglar har du? RÄKNA!
TIO!
hur gammal är din farmor?
64 tror jag
gillar du ida riverman?
Jag älskar henne!
är jag bäst?
Bättre än bäst ;)
hur gammal kommer du att vara om 555 år?
569 år!
vart skulle du vilja flytta när du blir stor?
USA skulle vara riktigt nice!
hur gammal ska du vara när du gifter dig?
ingen aning, 25-35 kanske xd
hur många barn vill du ha?
2-3

Anonym:
Hur många läsare har du ?
10-15, inte så många för jag är ju inte så aktiv på bloggen, hehe.
Favorit film ?
Step up filmerna :)
Din bästis ?
Har fler :)
Vilka bloggar läser du ?
Mina vänners bloggar och kändisbloggarna så läser jag fokis, ibland kissies och kenzas.



Anonym:
vad tycker du om jennie bergkvist?
Jag tycker hon är en grymt bra vän som jag kan vara mig själv och prata om allt med!

bajskorven du spolade ner imorse:
varför spolade du ner mig?
därför det är äckligt att ha bajs i toan..
får du skuldkänslor när du spolar bajs?
nej, jag spolar ner dig med andra bajskorvar så ni får leva fritt och inte i toan!
hur ser den perfekta drömkillen ut enligt dig?
vet faktiskt inte, ha fina ögon och ett underbart leende ;)
vad är det läskigaste du har varit med om?
hm..vet inte!
vad brukar du göra när du har hela huset för dig själv?
dunka musik och sjunga med hur högt som helst!
vad är det mest random du har gjort när du har varit ensam?
vet faktiskt inte
brukar du ofta peta dig i näsan?
Näe
vad brukar du ha för pålägg på smörgåsar?
MJUKOST<3
vad åt du senast?
tacos och godis
vad tycker du om rotmos?
det är ganska gott trorja..
vilka kändisar har du varit besatt av?
Michael Jackson ^^
hur sover du, på sidan, på mage eller på rygg?
På rygg oftast, sen på natten har jag ingen aning hur jag vänder mig, men vaknar oftast på sidan haha.
tränar du nån sport??
Nepp!
hur lång är du?
1.65 ungefär
vad tycker du om elvis presley?
han var cool, inget fan av hans låtar men vissa var bra!
sist men inte minst.... saknar du mig?
Som fan! Hoppas du har det bra.
// bajskorven

marina olga sandström:
OMGGG, DET ÄR DU FRÅN SWEDIS GIRLSH!! ÄLSKAR DIIIIIGGG
HUR LÄRDE DU DIG PRATA SÅ BRA ENGELSKA??
Åh tack vad roligt!! Lärde det från mina kära vänner Ida och Elin!
 

Jennie:
snyggaste 98an, 97an och 96an? ;)
98: Vet icke 97: Sebastian Forsman trorjag, höhö. 96: Hm..ingen aning
skulle du hångla upp simon karvonen för 100 spänn?
jamen självklart
vad duschar du först; håret eller kroppen?
Allt på en gång!
finns det något mer du duschar? HAHAHAHAAH
Näsborrarna. HAHAA
har du nånsin ätit kattmat?
Nä, måste prova det någon gång!
vart vill du bo i framtiden?
USA skulle vara nice som jag skrev på frågan innan ;)
vad är du mest nöjd med i ditt utseende?
hm..att när jag ler är mina tänder raka, HAHA
vart skulle du helst vilja pierca dig? (om du måste)
Naveln :)
vart skulle du helst tatuera dig(om du måste)och var?
Bakom örat och "var" menar du kanske vad? Isåfall skulle jag tatuera ett hjärta :)
hur gammal är rambo?
6 år gammal!
vad tycker du om klassen?
Den är nice!
varför är du en sån grymt fucking bra bästis?<3
det skulle jag inte ha varit utan dig<3

Anonym:
har du någon gång dissat dina vänner för en kille?
ja 
vad är det bäste du vet?
att umgås med mina vänner och familj :)
vad är det sämsta du vet?
att det är så mycket krig och att djur plågas
din bästa vän?
har fler
någon/några du saknar?
min saknade mormor
det var några frågor:)

Tack för frågorna och hoppas ni är nöjda med svaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0