Frågor

Vad heter du i andranamn? - Johanna Marie
Har du några piercingar? var? -  Ja, 5 i öronen.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Beror på
Väljer du filmkväll framför utekväll? -  Beror ju på vad man känner för
Vad tycker du om med dig själv? - Vet faktiskt inte
Din sämsta egenskap? -  Att jag är lat
Är du dag eller nattmänniska? - Nattmänniska
Vad har du på dig just nu? - Mjukisbyxor och linne
Är du nöjd med ditt utseende? - Ibland
Vad vill du ändra med ditt utseende? - Mycket
Är du i ett förhållande just nu? - Nej 
Har du varit kär på riktigt någon gång? - Ja 
Är du oskuld? - Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja, tror det
Hur många har du varit riktigt kär i? - 1
När hade du sex senast? - Aldrig haft
Har du kysst en kompis någon gång? - Nej
Vem vet allt om dig? - Jag själv lol
Vem skulle du vilja träffa just nu? - Justin<333
Vem saknar du mest just nu?- Ingen särskild
Vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - Vet inte
Vem krama du senast? - Mamma
Vem står dig närmast? - Min familj och mina vänner
Vem vill du träffa oftare? - Vet inte
Vem ringer du när du är ledsen? - Ringer aldrig
Vem är snyggast? - JUSTIIIN<3
Snusar du?- Nej
Röker du? - Nej
Har du tagit droger? - Nej
Känner du folk som tar droger? - Nej
Har du blivit jagad av polisen? - Nej
Har du druckit så mycket att du spytt? - Nej
Dricker du alkohol varje helg? - Nej
Skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? - Skulle försöka hjälpa honom
Har du varit i slagsmål någon gång? - Nej
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Ja
Skulle du vilja vara berömd? - Nångång kanske, bara för att testa!
Har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - Nope
Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms utav? - Nej
Känner du någon som är oskuld? - Japp
Skulle du vilja tatuera dig? - Ja, nån gång kanske!
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - Nej
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? - Ja
Tror du andra tycker illa om dig? - Hoppas inte det
Brukar du skratta för dig själv? - Ja, lol
Var bor du? Örebro
Trivs du där? Japp
När mår du bra? N
är jag är med mina vänner och familj
Är du blyg? Ja
Är du nöjd med ditt liv? Ja det är jag väl
Är det okej att gråta? Ja, självklart

När grät du senast? Kommer inte ihåg
Vill du gifta dig? Yes
Ha barn? Jaapp
Vilken ögonfärg har du? Blåa
Varit medvetslös? Ja
Hånglat med nån riktigt ful? Ja
Hånglat med fler än 50 pers? Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nej
Gjort något riktigt dumt? Kanske
Åkt polisbil? Japp, fettcoolt yao bror
Gjort nåt olagligt? Ja vem har inte?
Fått din mamma att gråta? Nä, tror jag inte
Slagit ner någon? Ja på skoj
Sagt jag älskar dig och menat det? Säger det bara om jag menar det
Använder du hårspray? - Ibland
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Vet inte
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej
Uppsatt hår eller hängande? - Båda
Vill du bli modell? - Nja, men skulle va nice att testa haha
Har du varit med på TV? - Nope

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0